Сучасний вчитель повинен бути висококваліфікованим професіоналом, який постійно шукає найефективніші шляхи і засоби навчання, тому впровадження інновацій в освіту є і необхідністю, і вимогою, і завданням, і об’єктивною реальністю.
Саме тому в школі відбулася педагогічна рада на тему «Інноваційний потенціал сучасного педагога — здатність створювати, сприймати, реалізовувати нововведення, своєчасно позбуватися застарілого, педагогічно недоцільного, реалії та перспективи нашого навчального закладу».
В ході педради директор Н.І.Нагірна висвітлила питання інновацій в сучасній освіті України та ознайомила з найбільш відомими інноваційними школами світу. Для представлення учителя- інноватора було організовано роботу у групах: одна група створювала його рекламу та представляла у різних формах, а друга – будувала асоціативний кущ «інноваційний учитель».
В обговоренні доповіді-презентації взяли участь вчителі школи Г.П.Сорока, Н.Л.Яворська, Н.В.Дембіцька, Н.С.Петелицька, які поділились досвідом впровадження в навчально-виховний процес різноманітних інноваційних технологій.
Практичний психолог школи І.І.Бойко представила результати проведеного соціологічного дослідження з учнями школи, в ході якого діти відповідали на питання: «Яким повинен бути сучасний вчитель?» Більшість опитаних дійшли до висновку, що сучасний вчитель – це вчитель, який розуміє дітей, толерантний, об’єктивний, творчий і має високий рівень інтелекту.
|