Неділя, 05.05.2024, 12:54Вітаю Вас Гість | RSS
Великовільшаницький ЗЗСО І-ІІІ ст.
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Освітній портал Львівщини
Головна » 2017 » Березень » 5 » Компетентнісний підхід – основа навчання школярів
20:40
Компетентнісний підхід – основа навчання школярів

Компетентнісний підхід – основа навчання школярів

Якщо людина  не знає, до якої

мети вонарухається, для неї

 жоден вітер не буде попутним.

                                               Сенека

 

           Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI ст.»), Концепції мовної освіти передбачають формування мовної особистості, що володіє даром слова – усного й писемного, умінням вільно, комунікативно виправдано користуватися мовними засобами під час сприйняття, створення висловлювань у різних сферах, формах, стилях і жанрах мовлення, тобто забезпечення її всебічної мовленнєвої компетенції. Уся робота методичного об'єднання вчителів української мови та літератури підпорядкована головній меті – допомогтивчителеві-словеснику найбільш ефективновикористовувати свої знання у впровадженні державної мовної політики.

           Свого часу К. Ушинський писав: «…у вихованні все повинно ґрунтуватися на особистості вихователя, тому що виховна сила виливається тільки з живого джерела – людської особистості. Ніякі структури і програми, ніякий штучний організм закладу, як би хитро він не був придуманий, не може замінити особистості в справі виховання». Ці слова залишаються актуальними й сьогодні.

                   27 лютого 2017 року у Великовільшаницькій ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулося засідання методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу Великовільшаницького освітнього округу. Учитель української мови і літератури цієї школи Смолинець Н. П. виступила із доповіддю «Компетентнісний підхід  до вивчені української мови і літератури». У ній вказано завдання, які стоять перед учителем-словесником при здійсненні практичної підготовки школярів до використання набутих знань, а також проаналізовано  шляхи і методи формування громадянина, виховання у нього кращих людських рис.

         Згодом  презентувала власний досвід роботи на тему: «Способи підвищення орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів», під час розкриття якого з’ясувала суть і методи досягнення мети , їх переваги в навчально-виховному процесі. Педагог продемонструвала, як на кожному етапі різних типів уроків використовує методи нового типу: робота в парах, малих та великих групах, технологію «Мікрофон», екскурсії, подорожі, мовні турніри. Присутнім членам методичного об’єднання було цікаво ознайомитися із практичним використанням нових технологій навчання на різних етапах уроків української мови і літератури та методами підвищення рівня грамотності учнів.

 

Смолинець Н. П., голова методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу Великовільшаницького освітнього округу

 

Переглядів: 411 | Додав: Великовільшаницька | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту