ЖИТТЄВТІ СТРАТЕГIЇ, ПРОЕКТУВАННЯ, ПЛАНУВАННЯ ТА РЕАЛIЗАЦТЯ ОСОБИСТIСНОГО ПОТЕНЦIАЛУ ЧЕРЕЗ ОРГАНIЗАЦIЮ РОБОЧОГО ПРОСТОРУ
Мета: ознайомити iз засадами тайм-Менеджменту, навчити вчителя максимально використовувати свiй особистiсний потенцiал через органiзацiю власного життєвого простору, керувати власним часом, планувати i створювати комфортнi умови для саморозвитку.
Обладнання: пiсковий годинник, намальований на паперi; стiкери у формi пiщинок (по двi пiщинки для кожного учасника); картки з написами «Робота», «Сiм’я», «Вулиця», «Дозвiлля» (за кiлькiстю учасникiв, для об’єднання в групи); картки «Передавати», «Виконувати» , «Скасовувати» (за кiлькiстю учасникiв, для об’єднання в групи); папiр для нотаток; ватман для роботи в групах; кольоровi фломастери, ручки; мультимедiйний пристрiй; музичний супровiд (пiсня О. Газманова «Нарисовать мечту»).