Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Каталог файлів
Всього матеріалів в каталозі: 80 Показано матеріалів: 71-80 |
Сторінки: « 1 2 ... 6 7 8 |
Мета:
повторити, закріпити і систематизувати основні поняття і хімічні терміни.
Форма проведення: рольова гра. |
Етнографічні задачі з хімії |
Загальна характеристика неметалічних елементів.
Неметали як прості речовини.
Мета: поглибити знання учнів про неметалічні елементи ( їх місце в періодичній системі та особливості будови атомів), явища алотропії та адсорбції; ознайомити зі значенням озонового шару для життя організмів на Землі, поширення неметалічних елементів у природі та їх застосуванням; формувати вміння учнів працювати самостійно та в колективі. |
Мета:
-розширити знання учнів про фрагменти з історії України;
-донести до учнів необхідність збереження культурної спадщини Батьківщини;
-донести важливість збереження патріотичного духу у кожного громадянина;
-виховувати культуру взаємовідносин між людьми у щоденному житті, повагу до традицій і звичаїв;
-сприяти розвитку пізнавального інтересу. |
Сценарій до
свята Покрови
Підготувала
Град Н.В. та Сорока Г. П. |
ЖИТТЄВТІ СТРАТЕГIЇ, ПРОЕКТУВАННЯ, ПЛАНУВАННЯ ТА РЕАЛIЗАЦТЯ ОСОБИСТIСНОГО ПОТЕНЦIАЛУ ЧЕРЕЗ ОРГАНIЗАЦIЮ РОБОЧОГО ПРОСТОРУ
Мета: ознайомити iз засадами тайм-Менеджменту, навчити вчителя максимально використовувати свiй особистiсний потенцiал через органiзацiю власного життєвого простору, керувати власним часом, планувати i створювати комфортнi умови для саморозвитку.
Обладнання: пiсковий годинник, намальований на паперi; стiкери у формi пiщинок (по двi пiщинки для кожного учасника); картки з написами «Робота», «Сiм’я», «Вулиця», «Дозвiлля» (за кiлькiстю учасникiв, для об’єднання в групи); картки «Передавати», «Виконувати» , «Скасовувати» (за кiлькiстю учасникiв, для об’єднання в групи); папiр для нотаток; ватман для роботи в групах; кольоровi фломастери, ручки; мультимедiйний пристрiй; музичний супровiд (пiсня О. Газманова «Нарисовать мечту»). |
Мета:поглиблення та систематизація знань про основні форми рельєфу Землі; розвиток первинних умінь характеризувати географічне положення гір на фізичній карті, складати їх комплексну характеристику; виховання оригінального творчого мислення.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: фізична карта півкуль, фізична карта України, плакатний папір, кольорові маркери, слайди гірських вершин,фільм про Карпати.
Опорні поняття: презентація форми рельєфу, гори, рівнини.
Базові поняття : гірська країна, область складчастості, частини гірської країни, класифікація гір, географічне положення гір. |
У нас здавна є
традиція славна: Воду брати з чистої криниці, Муку з ярої пшениці, Руками добрими замісити І гостей на свято запросити.
|
Сценарій конкурсу, присвяченого Міжнародному Жіночому Дню 8 Березня |
|
|